2017

        Превед Странник | Ты в группе "Гости"Hello Странник | RSS

» Добавить gta5.me в "Избранное"       На Главную страницу сайта | Регистрация | Вход

Навигация
Игры
Дата выхода GTA 5 на PC:
2 февраля 2012 года
Grand Theft Auto IV
До выхода осталось:
Администрация
+
Разделы новостей
Новости gta5.me [3]
Новости нашего сайта
Новости GTA 4 [2]
Новости о Grand Theft Auto IV
Новости GTA 5 [6]
Все новости относительно GTA V
GTA SA [2]
Новости GTA San Andreas
Прочие GTA [0]
Ощие новости или новости о других играх серии GTA (не вошедших в другие категории)
Разное [0]
Новости на разные темы не относящиеся к ГТА

Твоё мнение
Нико Беллич...
Всего ответов: 5431

УМЗ 42164 ремонт

26.02.2019

Протягом двох років ми невпинно стежили за роботою п'яти «Газелей», оснащених Ульяновську двигунами. Читачі журналу могли з статей почерпнути корисну інформацію про особливості експлуатації цих моторів, можливе переобладнання, особливості конструкції окремих вузлів, нововведення, що проводяться Ульяновским моторним заводом. Щомісяця за участю представника перевізника - головного механіка ТОВ «Терра-Карат» Володимира Калашникова і керівника групи надійності двигунів УМЗ Миколи Колишкіна - ми оглядали випробовувані автомобілі. За період спецпроекту «ГАЗелі», оснащені Ульяновську двигунами, пройшли більше 100 тисяч кілометрів, і зараз прийшов час підвести підсумок спільного проекту журналу «Рейс» і «Групи ГАЗ». Нагадаємо, що на двигунах попереднього сімейства цей пробіг був уже критичним, і автомобіль готували до ремонту. Однак нинішній підсумок проекту не означає закінчення терміну експлуатації всіх п'яти ульяновських двигунів. Це лише проміжна зупинка, яка дозволить зробити певні висновки виходячи з отриманих результатів на цьому пробігу. Щоб оцінити залишковий ресурс піддослідних УМЗ-4216, було вирішено розібрати один з них. Вибір саме цього двигуна не випадковий. Півроку тому через розрив патрубка радіатора його злегка перегріли - відбулася деформація головки блоку, прогоріла прокладка. Звичайно, до заявлених заводом 300 тисяч кілометрів до капремонту ще далеко, але і проміжна розбирання покаже, чи дійсно УМЗ-4216 здатний відпрацювати ще два рази по стільки навіть після перегріву. За зовнішнім виглядом двигуна, який треба було препарувати, було видно, що обслуговували його нема на станції офіційного дилера, а виключно своїми силами.

З явних ознак некваліфікованого ремонту та обслуговування - сяк-так прокладені проводи і звисає з них изолента після недавньої установки електровентилятору замість ненадійною електромагнітної муфти. До того ж зверху двигун покритий шаром дорожнього пилу, а знизу - весняної брудом. По лівій стороні умз 42164 ремонт наріст пилу придбав вже знайомий експлуатаційникам темний відтінок від просочування масла через прокладки кришок штовхачів. Схоже, виробник, знаючи про це, набиває номер двигуна саме над кришками штовхачів, щоб уберегти власників машин з Ульяновської моторами від необхідності відмивати номер при підготовці до техогляду. Не дивно, що перед початком робіт механіки станції як слід відмили двигун, а вже потім приступили до його поузловой розбиранні. Насамперед, перед тим як злити моторне масло, витягли щуп і оцінили кількість і якість масла. За кольором було видно, що на момент розбирання воно не відходила і половини свого ресурсу.

Спільний з журналом «Рейс» проект надав нам добру нагоду отримувати цінну інформацію про роботу двигунів в процесі інтенсивної експлуатації. Всі зауваження, які надходили на завод в ході співпраці з редакцією журналу, організацією, яка експлуатує автомобілі, уважно вивчалися нашими фахівцями. Ми оперативно аналізували виявлені проблеми, визначали і впроваджували в процес виробництва технічні заходи, що виключають їх поява знову. У підсумку проект допоміг нам вести обґрунтовану практикою роботу над поліпшенням двигуна. За результатами 2009 року якість моторів на виході з конвеєра підвищився на 43%. А з початку 2010 року у виробництво двигунів УМЗ вже впроваджено понад 20 конструкторських змін, які спрямовані на підвищення надійності і економічності силового агрегату, застосовано 250 одиниць нової оснастки і інструменту. Вважаю, що період ресурсних випробувань - два роки і більше 100 тисяч кілометрів пробігу - ми пройшли успішно. Зараз ми виробляємо автомобільні двигуни в дуже серйозних обсягах і з підвищеним рівнем якості. Жорсткі вимоги до споживчих характеристик двигунів пред'являє основний споживач нашої продукції - автомобільний завод ГАЗ.

Зокрема, по двигунах для «ГАЗелібізнес» діє подвійна система контролю при прийманні продукту - силові агрегати перевіряють наші заводські фахівці з технічного контролю та фахівці ГАЗу. Заходи щодо поліпшення якості продукції та модернізації виробництва дозволяють Ульянівському моторному заводу випускати двигуни, що відповідають найвищим вимогам споживачів. Випустивши більше 10 тисяч силових агрегатів за перші три місяці 2010 року, Ульяновський моторний завод вийшов на докризові обсяги виробництва. Зараз за зміну підприємство виробляє понад 250 двигунів. Для своєчасного і якісного виконання виробничих замовлень завод стандартизував робочі місця, оновив комп'ютерну техніку, організував безперервну подачу комплектуючих виробів на складальний конвеєр. У зв'язку із зростанням обсягів з початку року створено близько 200 додаткових робочих місць в складальному, механічному, ливарному цехах, проводиться набір за основними робочими спеціальностями: слюсарі механоскладальних робіт, ливарники, верстатники, наладчики.

 

 
    
 

Логиниться здеся
Логин:
Пароль:

Календарь новостей
«  Март 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Поиск по новостям

Партнёры

+


Статистика
Онлайн всего: 0
Гостей: 0
Пользователей: 0